Hoşgeldin;  Ziyaretçi
YENİ KONU AÇ
vajinal mantar OdaTV Vikipedi
ph koruyucu genital temizlik jellerinin ne kadar mükemmel şeyler olduğunu bana bir kez daha kanıtlamış hastalık. ameliyat olduğum için hayatımda 3. kez antibiyotik kullanmam gerekti. ameliyattan sonra ilk 1 hafta ankara'da kaldım ve o süre zarfında duşta vajinacığımı hep özel temizlik hödöleriyle temizledim. sonra evime dönünce jeli getirmeyi unutmuşum. zaten ameliyatlıyım, yorgunum meh dedim, gidip yenisini almadım. 2. günde hemen mantar oldum. antibiyotik zaten vücudumun alışık olmadığı bir şey olduğu için ben mantar olacağımı biliyordum gibi ama jelin bu kadar etkili olduğunu bilmiyordum. lütfen güzel pusettanıza sabunla yaklaşmayın, kendisi çok hassas ve değerli bi dostumuz. öyle bir kaşınıyordu ki, resmen gözüm dönüyordu. ben böyle bir şey görmedim. gün içinde kaşımadan durabiliyorsunuz. sonra evde televizyon karşısında mayışırken bir anda vajinanız sizinle konuşmaya başlıyor. "kaşı beni, tırmala beni bebeğim." başta kaşıntıyı görmezden geliyorsunuz ama minicik de olsa kaşımaya başlarsanız kontrolü kaybediyor insan. dün böyle gözüm dönmüş bir şekilde kaşırken klitorise yanaşmışım. kaşınmanın verdiği haz zaten mükemmel. içerden kaşındığınız için vulvayı kaşısanız bile sanki ruhunuzu kaşıyormuşsunuz gibi geliyor. sonra işin içine klitoris de girince iş kafa karıştırıcı bir hal aldı. mastürbasyon mu yapıyorum, kaşınıyor muyum belli değil. böyle 20-30 saniye boşalaraktan kaşındıktan sonra "noluyo lan?" diye şaşkınlığa düşebiliyor insan. canım ablalarım, dediğim gibi bir yerden sonra kaşımadan duramıyor insan ama mümkün olduğunca nazik olun. incecik bir deri zaten, hasar vermeyin minik aşkınıza. evet. bu kadar anlamsız bir entry girdiğime göre p girl is back. xoxo, p girl edisoy: uuuuuuu burnuma teşekkürde bulunduğum meditasyon seansım hakkında yazı yazdığımda kimsenin dikkatini çekmiyorum ama vajinama aşkım dediğimde insanlar deli görmüş gibi davranıyor. yerim sizi ben, yerim. üzülmeyin lan siz de bir gün bedeninizi çok seveceksiniz, söz. aa tabii ki bu arada bu entrynin amacı sözlükten erkek düşürmek. susayım diyorum susmak istemiyorum. edisoy vol2: "ayrıca genital bölgenin kendine has florası vardır. yıkama jelleri vs kullanmanız gerekmez bile. ılık sıcaklıkta su ile yıkamak ve pamuklu iç çamaşırı giymeniz, onu da her gün değiştirmeniz yeterlidir çoğu zaman. " yani 1 saat power yoga yaptıktan sonra ter içinde kalmış vücudumu nasıl yıkamamı bekliyorsun? üzgünüm benim için sadece ılık su yetmiyor. terimin tamamen temizlenmesini istiyorum. senin mecikıl vücudun nasıl bilemeyeceğim. bahsettiğim özel jeller zaten florayı koruma/düzenleme amaçlı, doktorların zaten bu tür enfeksiyonlar yaşandığında reçeteye yazdığı yıkama jeli. sanki vajinal duştan bahsediyormuşum gibi yaptığı savunmaya bak. sen eğer vulvanı ılık suyla temizlemek istiyorsan sana karışmam ama senin benimle derdin ne? vajinamın yerini bilmiyormuşum. tek eşli değilsem bulaşmıştır. çok korkuyorsunuz kadınların böyle yazılar yazmasından değil mi? aynı üslupla yazdığım septoplasti ameliyatı entryme neden saygılı mesajlar atıp, sonrasında kullandığım antibiyotiğin yarattığı yeni bir hastalık hakkında girdiğim entry neden nefret kusmuklarına boğuluyor? neredeyse her kadının en az 1 kere geçirdiği bir hastalık üstelik bu. antibiyotik kullanan kadınlarda görülen en yaygın yan etki. ama nedense pek bilgi verici entry yok. yazarsan linç gibi bir sorun var çünkü. bunu bir düşünelim oturup bence. öncesinde zaten yazılmış, pamuklu iç çamaşırı, kuru tutmak, bikini hede hödö. ben de yeni bilgi verdim. önceden kullanıp da etkisinin farkına yeni vardığım bir ürün hakkında yorumda bulundum. tavsiye verdim. kendi üslubumla tatlı tatlı entrymi yazdım lan. olan kadınlar girer buraya, bakarlar, belki bir boklarına yarar benim yaşadığım hastalık diye. ve uğradığım saldırı dışarıdan pek belli olmasa da mesaj yoluyla özellikle can sıkıcı. aldığım mesajlar değil can sıkıcı olan, zihniyet. bana istediğini yaz, istersen amı pis orospu de istersen vajina ne demek bilmiyorsun de. bu beni etkilemez. ama zihniyet canımı sıkıyor işte. temizlikmiş. biri hayatında görmediği birinin nick altına seks yaparken dikkat edin yazar, biri sanki bir bok biliyormuş gibi floradan bahseder. olum manyak mısınız lan? ciddi hastasınız yani. git keselen diyor bi de yarepppppiiim. "eskiden insanlar bu ilaçlar olmadan önce naaapıyorduu?" sirke sıkıyordu içeri bebeğim. cevabını vereyim. açıklayayım madem sebebini siz tatlışkolara. zaten yazmışlardır ama ben de söyleyeyim. antibiyotik vücuttaki gerekli bakterileri de öldürünce zaten vücutta olan candida artıyor ve hasta oluyorsunuz. görüntüde falan bir değişiklik olmuyor. ortalama bu hastalığı yaşayan kadınlarda bu böyle. aynı zamanda da sapık gibi kaşınıyor. bu yani. kafayı yemenizi gerektirecek bir şey yok. sakin olalım.
Array ( )

Yorum Yap

Yorum Yapabilmek İçin Üye Girişi Yapmalısınız

Üye Girişi Yapmak İçin Tıklayınız

Yapılan Yorumlar